loading...
کانون ادبی بهار
سیدرضا ستوده بازدید : 118 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (1)

شعر اول: فردین اسلامی

نقاشی

دلم میخواهد پرواز کنم تو آسمون

راه برم روی رنگین کمون

ابرا رو نقاشی کنم

خورشید و نقاشی کنم

حرف بزنم با ابرا

ابرا رو نازشون کنم ناز و نوازش بکنم

برم سراغ رنگین کمون

رنگین کمونی که هفت رنگه

هفتا رنگش هم قشنگه

 

شعر دوم:مثنوی از احمد شوری

عید آمد.....

عید آمد و خوشبختی دروغ شد                                بازار را ببین باز هم شلوغ شد

جیبم را ببین از پول خالی است                                  قیمت را ببین چقدر خیالی است

پسته که شده 11 دلار                                             مردم را ببین شدن بیکار

از صبح ازل تا پاسی از شب                                         آنها را ببین هستند تو تب

آخر چه کنم تو این زمونه                                      پسته تو خونه بازم می مونه

مردم که شدن از عید فراری                                        دارند میرن گاری سواری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 346
  • بازدید کلی : 13,615